TatilVillam

Tüm yorumlar (1910 yorum)

Baransel Grup bünyesinde faaliyet gösteren TatilVillam 2006 yılından bu yana kısa dönemli emlak kiralama hizmetini sürdürmektedir. Tatil için bizi tercih eden müşterilerimiz büyük ağırlıkla bir önceki yıllarda bizden hizmet almış yada tavsiye üzerine şirketimizi tercih etmişlerdir.

Bu nedenle TatilVillam olarak müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı birinci öncelikli iş prensibimiz olarak değerlendiriyoruz.

Aşağıda liste halinde bizden konaklama hizmeti satın almış olan müşterilerimizin yorumlarını görebilirsiniz. Hiçbir müşterimize yorumda bulunması için baskı yapmadığımız gibi bize gönderilen olumlu yada olumsuz yorumlarıda birebir yayınlamayı tercih ediyoruz. Yayınlanmış bütün yorumlar müşterilerimiz tarafından birebir kendi iradeleri ile yazılmıştır. Şirketimizi tercih eden müşterilerimiz yoğunluk sırasına göre Türkiye, Almanya, Hollanda, Avusturya, Fransa, Belçika ve İngiltere şeklinde devam etmektedir. Gerek yurtiçinden gerekse yurtdışından firmamızı güvenle tercih edebilirsiniz.

Değerli misafirlerimize yorumları için sonsuz teşekkürler

Ş.A. |
Doğa içerisinde, manzaralı bir villa Zahira. Eylül ayında balayımızı geçirdik ve gerçekten gözlerden uzak, sessiz, sakin, kafa dinlemek isteyenlere hitap eden bir konumda. Merkezden biraz uzak fakat bize göre özellikle balayı çiftleri için ideal. Ev içerisinde gereksinim duyulabilecek her türlü şey düşünülmüş ve her şey tertemiz. Şehrin gürültüsünden ve karmaşadan kaçmak isteyenlere şiddetle tavsiye edilir:)
Ayşe |
Villa Despina belirtildiği gibi kalkan merkeze 10dakikalik uzaklıkta ancak biraz virajı bir yol sizi bekliyor.. Evin konumu sessiz ve sakin bir yer köyün içerisinde sessizlik arıyorsanız eğer tercih etmelisiniz.. Evin temizliği ise çok memnun kaldığimizi belirtmek isterim hersey düzenli ve tertemizdi.. Hergun belirtildiği gibi havuz temizliğine ve bahçe bakımına geliniyor çöpleriniz alınıyor..yatak odasında bulunan büyük ölçülere sahip jakuzi de bizim. Gibi küçük bebekleri olan aileler için bir kapalı havuz görevi görüyor :) çocuklu aileler için ise hersey düşünülmüş..Kısacası villa Despina dan bizler memnun kaldık ayrıca ramazan beye de ilgisi için teşekkür ederiz.
Okan Adıyaman |
Villa güzel, iki aile için ideal bir yapısı var. Ancak iki ciddi hadikapı bulunuyor. İlki 4 km süren stabilize yol gerçekten çok kötü, zaten sitede de belirtiliyor. Aracın altının taşlara vb. çarpmaması için SUV tarzı aracı olanların tercih etmesi faydalı olacaktır çünkü baya dağa çıkıyorsunuz. Hatta bir gece Kalkan'dan dönerken tam villanın bahçe giriş kapısının önünde 4-5 tane domuz gördük bizi görünce kaçtılar, öyle bir yer, tam bir doğa :) İkinci konu ise arılar. hem iri eşek arıları(adları buysa) hem de bal arılarının sayısı çok fazlaydı. Hatta eşek arıları yuvalarını villanın çatı arasına yapmışlar. Şöyle anlatayım; mangal yaktık, etin kokusuna en az 100 tane arı toplandı :) Dolayısıyla mangalı çok kullanamadık ve yemeklerimizi mutfakta yemek zorunda kaldık dışarıda, o çam kokusundaki kahvaltı keyfinden mahrum kaldık:( Bunların dışında herhangi bir olumsuzluk yaşamadık, bahsettiğim gibi mimarisi güzel, eşyaları ve havuzu yeterli, doğanın içinde hoş bir villa.
Değerlendirme : (4.8)
Esat Başman |
Başta villa sahibi Suat Bey ve tatilvillam ekibine teşekkür ederiz. 14-21 ekim tarihleri arasında gelmiş olduğumuz villa elivadan çok memnun kaldık. Suat Bey çok ilgili. Aracımızla yolda kaldık bölgeye uzak olmasına rağmen yanımıza gelip gereken her şeyi yaptı. Villa için söylenecek bir söz yok. Kalkan bölgesinde tatil yapabileceğiniz en iyi villalardan birisi diyebiliriz. Sadece son 300 metrede tırmanmakta araçlar zorlanabilir.
Sevde Özarslan |
Ya yok böyle bir yer manzarasını mı anlatayım evi mi anlatayım herkesten uzaksın onu mu söyleyim tek cümle ile özetleyebilirim. Kelimeler kifayetsiz kalıyor. O kadar beğendik ki seneye gelmenin planını bile evden çıkmadan yaptık. 😊 Bünyamin bey e ve ailesine ilgilerinden dolayı çok teşekkür ederiz. Her sabah bahçe havuz bakımını yapan bey e de çok çok teşekkür ederiz. Kimsenin görmediği sadece sizin olduğunuz bir yer istiyorsanız kesinlikle burası hiç tereddüt etmeyin manzara ve siz başbaşasınız.
Meryem dağaşan |
Çok güzel geçti herkese tavsiye ederim biz 4 kişiydik ama balayı çiftleri içinde çok uygun bir villa eşyaları kaliteli ve villa fotoğraflarla aynı
Ceyhun Perçimli |
Villa Mabel'de 8 Ekim- 14 Ekim tarihleri arasında ailece çok güzel bir tatil geçirdik. Havaların güzel gitmesi sebebiyle havuzu her gün kullanma fırsatı bulduk. Üzüm bağlarının içinde olması, dalından küçük kızımla üzüm toplayıp yememiz çok keyifliydi. Bize mükemmel bir tatil yaşatan tatilvillam yetkililerine, ama özelikle villa sahibi Mustafa Bey ve Oğlu Mehmet Bey'e her şey için çok teşekkürler🙏 Kesinlikle tercih edilmesi gereken mükemmel bir villa 😊😉
Değerlendirme : (4.8)
Servet |
Ekimin ilk haftası tatil yapma imkanımız oldu. Her sey çok güzeldi. Villa ilandaki gibi dışarıdan görülmüyor. Yeni bir villa her şeyi yeni oldukça temiz. İç ve dış havuzları harika. Ev sahibi yılmaz bey ve ailesi çok iyi insanlar. Çok ilgiliydiler. Araçsız olarak geldik. Yılmaz bey kendi işi olmasina rağmen zorluk cekmeyelim diye 2-3 defa kendi raciyla bizi merkezden villaya bıraktı. En ufak bir problemde yardimci oldular. Herkese tavsiye ederim. Araçlı olarak gelmenizi tavsiye ederim. Aracınız yoksa kalkan dan taksi çağırmaniz gerekir. Merkez indikten sonra patara plajı ve kaputaj plajlarına dolmuşlar ile ulaşım oldukça kolay.
MEHMET ALİ ÇELEBİ |
2 eylül 7 eylül arası tatil yaptık tatilvillam ekibine ve villa sahibine teşekkür ederim güzel bi tatil geçirdik hiç bir problem yaşamadık tatil villam ekibide villa sahibide çok ilgilendi bizimle evde herşey tamdı hiç bi ekisik yoktu resimlerle birebir aynıydı sadece ana yoldan villaya giden 200 m lik yol bozuktu oda belediyenin suçu oda çok etkilemedim sene tekrar gitmeyi düşünüyorum tatil villama teşekkür ederim
Samet Çetin |
İlk geldiğimizde patika bir yoldan geçerken biz nereye gidiyoruz bu yol nereye çıkıyor diye düşünmedik değil. Fakat villa o kadar güzel sakin bir villa ki gerçekten çok memnun kaldık. Kapalı havuzu saunası buhar odası jakuzili tam olarak hizmeti tamamlıyor. Biz 7-14 Ekim arasında gittik yağmur yağmasına rağmen kapalı havuzu olduğu için zorluk çekmedik.Sahibi ise en ufak sıkıntınızda yanınızda aramanıza gerek bile yok mesaj atmanız yeterli oluyor. Kendisi zaten çok güler yüzlü yörenin yerlisi. Gezme yerlerinde olsun alışveriş yapabileceğiniz yerler olsun kısacası aklınıza ne gelirse sorun yardımcı oluyor. Kendisine buradan tekrar teşekkür etmek istedim. Eğer villa tatilini tekrar tercih edersek kesinlikle tekrar buraya geleceğiz. Tekrardan çok teşekkürler tatil villam ve Mehmet Bey !...
Mert yiğit |
Balayı çiftleri için bölgedeki en iyi villalardan birisi çok araştırarak geldik ve çok memnun kaldık ve fiyatıda uygun merkeze yakın manzarası aynı fotoğraftaki gibi müşterilere ilgide iyiydi özellikle ramazan bey çok ilgilendi tavsiye ederim
Gül |
Şehir hayatından sıkılmış be yorulmuş birisi olarak buraya gelip ailemle kafa dinleyip tatil yapmak gerçekten bize çok iyi geldi her yıl başka yerlerde tatile gidiyorduk fakat bunlar hep büyük oteller olduğu için yeterince dinlenme fırsatımız olmuyordu ama bu yıl ise herşey çok daha güzel oldu hem yeterince dinlendik hemde keyifli bir tatil yaptık❤️😌🙏